Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

ΑΝΑΚΑΜΠΤΩ! Σε πείσμα αυτών που θα με θέλαν κάτω…

Τινάζω τη σποδό, και να ‘μαι πάλι εδώ
ανοίγω δίοδο για κάθε νέο ραψωδό
ανακάμπτω σε πείσμα αυτών που θα με θέλαν κάτω
τα πόδια μου ακουμπούν στην Ιθάκη, ο νους στην Πάτμο.

Δεν το πράττω για τη δόξα και το χάρτο
μα το πράττω για το πνεύμα
με το κυρίως ρεύμα δε συμπλέω, στο λέω
έτσι για την ιστορία, διατηρώ ανεξάρτητη πορεία.

Ένα, δύο, τρία και…

Έτσι είναι γιατί έτσι πάει
αν το νιώθεις μείνε, φύγε αν σε χαλάει και
Έτσι πάει γιατί έτσι είναι
φύγε αν σε χαλάει, αν το νιώθεις μείνε
και

Κι αν το νιώθεις κι αν το νιώθεις
πάμε χέρια ψηλά
Έτσι είναι, έτσι πάει
πάμε χέρια ψηλά.

Β’ φάση, προτού πεις πως τό ‘χω χάσει,
λέω το ραπ που είναι βατό για να μπορείς να δώσεις βάση.

Δίχως παύση, το κρατώ ζωντανό πάση θυσία
όπως κρατάει ζωντανό το πολυτονικό η Εστία.

Είπες κάτι; Φίλε μου δεν αλλάζω μονοπάτι
Μωραϊτίδη μνημονεύω και Παπαδιαμάντη.

Άπειρα λάθη, μα δόξα τω Θεώ είμαι πια στον τόπο μου
τα Μυστικά Άνθη δρέπω όπως ο Φώτης Κόντογλου.

Κι εκεί που ήτανε το μένος τώρα πρέπει αίνος
επομένως ας μην ηχεί στ’ αυτιά σου ο λόγος ξένος

Μα αν θες κρατάς τα μίση, εγώ κρατάω την πίστη
Αρτέμης στο μικρόφωνο και MCD στο μίκτη και..

Έτσι είναι γιατί έτσι πάει
αν το νιώθεις μείνε, φύγε αν σε χαλάει και
Έτσι πάει γιατί έτσι είναι
φύγε αν σε χαλάει, αν το νιώθεις μείνε
και

Κι αν το νιώθεις κι αν το νιώθεις
πάμε χέρια ψηλά.
Έτσι είναι, έτσι πάει
πάμε χέρια ψηλά

Κοιτώ το δέντρο κέδρος, μου λες να δω το κέρδος
λέω δώσε στον πνευματικό ορίζοντά σου εύρος
ΧΕΙΛΗ λαλούν το ψεύδος, λαλούν το δόλο
μου λες να παίξω σ’ αυτό το έργο μα δε θέλω αυτό το ρόλο.

Πορεύομαι εκεί που προτρέπει ο Νίκος Γκάτσος
στο ποίημά του ο Δράκος, μου λες να γίνω κάποιος
άλλος και στο νου μου να αλλάξω ροή
μα όπως ο Παλαμάς ακούω το τραγούδι του σταυρού.

Μου λες με πόσες έχεις πάει και πόσους έχεις κλέψει
σκέψου πόσους έχεις ελεήσει, πόσο έχεις ληστέψει
Μου λες τρεις φορές το έξι, ανταπαντώ
κράτα αν θες το σκότος, κρατώ τον ήλιο το νοητό και…


πηγή:
www.olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου