Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Δυο ενδιαφέρουσες εκδόσεις!

Α). Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «ΑΚΡΙΤΑΣ», σ’ ένα
καλαίσθητο τόμο το νέο βιβλίο:

«ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ»


Πρόκειται για τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ
ΙΑΤΡΟΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, που πραγματοποιήθηκε
στη Θήβα τον Σεπτέμβριο του 2003
προς τιμήν των αγίων ιατρών
Λουκά του Αποστόλου και Ευαγγελιστού και Λουκά
Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας.

Περιλαμβάνει όλες τις εισηγήσεις,
καθώς και κείμενα σχετικά με το θέμα του
συνεδρίου.
-
Β). Κυκλοφόρησε και το νέο βιβλίο
του Κέντρου Νεότητας Θηβών,

με τίτλο:

«ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΕΞΟΡΙΣΤΗΚΑ -
ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΙΑ
ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΝΑ»

Μια συγκλονιστική μαρτυρία παιδιού, όπως καταγράφεται μέσα στο βιβλίο.
«Με λένε Πάβελ σας είμαι από τη Σιβηρία.
Ο μπαμπάς μου και η μαμά μου δεν τα πήγαιναν και τόσο καλά. Όλο τσακώνονταν και έπιναν.
Ο μπαμπάς μου χτυπούσε τη μαμά μου. Μια μέρα τη χτύπησε πάρα πολύ.
Έπειτα την πήγε στο δάσος. Την έδεσε με ένα σύρμα και την έπνιξε μέσα στο βάλτο.
Τώρα είναι στη φυλακή κι εγώ ζω σας τον παππού και τη γιαγιά μου."



πληροφορίες :22620 25526
(Κέντρο Νεότητας Θηβών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου