Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Το σχόλιο του πατρός Αντωνίου Πινακούλα στή σημερινή ευαγγελική περικοπή...


Αγαπητοί αδελφοί, ο Θεός είναι απόλυτος και οι εντολές του είναι επίσης άγιες και απόλυτες.

Απευθύνεται όμως σε μάς που είμαστε αδύναμοι και σχετικοί, και προσαρμόζεται μαζί μας-γι΄αυτό έγινε άνθρωπος-.

Είναι τόσο" εύκολο" μάς λέει, να "βρείς εμένα"!

Αρκεί να ακολουθήσεις τίς εντολές μου -εκεί μέσα κρύβομαι-.

Άν αξιωθείς να τίς τηρείς, με τη χάρη μου, θα με βρείς.
Διαφορετικά είσαι πολύ μακριά μου.

Μόνο άν συνειδητοποιήσεις ποιός είμαι και πόσο αγαπάω τούς ανθρώπους, θα καταλάβεις και θα μπείς στή Βασιλεία του Θεού".

Ο Χριστός δείχνει τήν απολυτότητά του μόνο για να μάς βοηθήσει.

Άς μή θεωρήσουμε ότι η σημερινή συνάντηση του Χριστού
με τόν πλούσιο ήταν αποτυχημένη.

Ο Χριστός είχε επιτυχημένες συναντήσεις.

Απλώς, δείχνοντας τήν απόλυτότητά του έδειξε στόν άνθρωπο,
τήν άσχημη πνευματική του κατάσταση,
με τήν ελπίδα-για να μήν πούμε με τήν βεβαιότητα -
ότι ο πλούσιος γυρίζοντας σπίτι του
θα ξανασκεφτόταν τα πράγματα.

Κι ένας άθρωπος τέτοιος, που οΧριστός τόν αγάπησε,
σίγουρα θα βρήκε τό δρόμο του,
το δρόμο που μακάρι να βρούμε κι εμείς.

πηγή:"Ο σπόρος που έπεσε στο δρόμο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου