Η ιστορία της Εκκλησίας μας διδάσκει,
ότι η καρδια του ιερέα παλεύει ανάμεσα
στη μαρτυρία και την προδοσία,
έτοιμη πάντοτε να προδώσει,
όταν η άνεση είναι προτιμότερη της θυσίας.
Έτσι εκείνο που σχεδόν καθολικώς κατορθώσαμε
είναι να ξεχάσουμε ότι η χριστιανική Ιερωσύνη,
κυρίως ώς ποιμαντικό χάρισμα, είναι θυσία υπέρ των ανθρώπων, εφευρέτες μιάς ανθρώπινης ιερωσύνης, της οποίας το κύριο γνώρισμα είναι η άνεση, μέγας σκανδαλισμός των ανθρώπων.
Απέναντι σε ένα τέτοιο σκάνδαλο,
καλούμαστε να αντιτάξουμε την πίστη της Εκκλησίας,
ότι το κάλλος της Ιερωσύνης, Ιερωσύνης του Χριστού,
είναι η θυσιαστική αγάπη.
Οι ιερείς δεν μπορούμε να μιλούμε
για το πάθος του Χριστού υπέρ ημών,
όταν εξακολουθούμε να αρνούμαστε τον πόνο μας υπέρ των άλλων.
π.Μιχαήλ Καρδαμάκη
"ΕΚΚΛΗΣΙΑ η Ωραιωθείσα Αγάπη"
ότι η καρδια του ιερέα παλεύει ανάμεσα
στη μαρτυρία και την προδοσία,
έτοιμη πάντοτε να προδώσει,
όταν η άνεση είναι προτιμότερη της θυσίας.
Έτσι εκείνο που σχεδόν καθολικώς κατορθώσαμε
είναι να ξεχάσουμε ότι η χριστιανική Ιερωσύνη,
κυρίως ώς ποιμαντικό χάρισμα, είναι θυσία υπέρ των ανθρώπων, εφευρέτες μιάς ανθρώπινης ιερωσύνης, της οποίας το κύριο γνώρισμα είναι η άνεση, μέγας σκανδαλισμός των ανθρώπων.
Απέναντι σε ένα τέτοιο σκάνδαλο,
καλούμαστε να αντιτάξουμε την πίστη της Εκκλησίας,
ότι το κάλλος της Ιερωσύνης, Ιερωσύνης του Χριστού,
είναι η θυσιαστική αγάπη.
Οι ιερείς δεν μπορούμε να μιλούμε
για το πάθος του Χριστού υπέρ ημών,
όταν εξακολουθούμε να αρνούμαστε τον πόνο μας υπέρ των άλλων.
π.Μιχαήλ Καρδαμάκη
"ΕΚΚΛΗΣΙΑ η Ωραιωθείσα Αγάπη"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου